poniedziałek, 4 czerwca 2012

^difficult time^







dress- Mohito, boots- Aldo, bracelet- Iam


Tą sukienkę kupiłam ponad rok temu a dopiero niedawno założyłam ja po raz pierwszy:P Zazwyczaj jestem zwolenniczka luźnych, nie dopasowanych sukienek, o kilka rozmiarów za dużych bluzek- jednak czasami staram się przełamać i spróbować bardziej dopasowany krój. 
Jak zauważyliście ostatnio ciężko mi się rozstać z tymi bucikami... komfort i prostota sprawiają, że zawsze się w nich dobrze czuje;-)
Ja wracam do nauki a Wam życzę miłego tygodnia ^_^

xoxo
Failien

9 komentarzy:

  1. a sukienka jest naprawdę prześliczna, bosko w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the dress, it looks very sweet on you:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przymierzałam tę sukienkę ale niestety nie pasowała :( Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna sukienka ! ; D noś ją częściej : )
    miłej nauki :D
    i cziesze sie ze podobają ci sie moje zdjecia : )

    OdpowiedzUsuń
  5. prześlicznie wyglądasz w tej sukience:) częściej powinnaś nosić obcisłe rzeczy bo masz cudowną, kobiecą figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka naprawdę prześliczna, powinnaś rozważyć zakupienie większej ilości takich fasonów ^^
    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję, może będziesz chciała się odwdzięczyć? :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam na bieżąco i bardzo Wam za nie dziękuję;-))
Zapraszam częściej<3