wtorek, 4 października 2011

coffee&inspiration

Witajcie, ostatnio miałam kilka problemów z łącznością;/ na szczęście internet powrócił! :D a ja nadrabiam zaległości w blogowaniu przy filiżance gorącej kawy;-))) Dziś mam dla Was obiecaną pierwszą serię inspiracji na tegoroczną jesień! Zapraszam do oglądania i czekam na Wasze pomysły na ą malowniczą porę roku;-)) Zachęcam również do zakupu Avanti- w najnowszym numerze znajdziecie kupony na zniżki min do: Aldo, Diverse, Esprit, River Island, HD itd ;-) weekend zniżek- 14-16 X 2011 ;D

















zdjęcia znalezione na różnych portalach w sieci;-)

Miłego dnia!
xoxo
Failien

17 komentarzy:

  1. Sukienki śliczne;ale rozłożył mnie rysunek na filiżance-po prostu cudo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne sukienki. A ta filiżanka z kawą. :)
    Muszę sobie kupić nowe Avanti. :)

    Pozdrawiam i zapraszam, a jeśli Ci się u mnie spodoba to możemy się poobserwować. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne suknie! oczu nie można oderwać!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty z pierwszego zdjęcia bardzo mnie zaskoczyły, ale w ogóle nie przypadły mi do gustu... nie to co sukienka z kwiatów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! :)) Obserwuję twojego bloga już od jakiegoś czasu i bardzo mi się podoba ;) Dzięki za info o 'weekendzie znizek' mam nadzieję, że uda mi się coś upolować w river island i aldo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakupiłam tą gazete :) świetne są w niej ciuszki, obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehehe:) buty z nogą są najlepsze! ciekawe czy można ją wyprostować w kolanie?;) i poproszę taką kawe z autoportretem, albo lepiej z jakimś przystojniakiem:P

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie za 2 dni jest noc zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. co to za piękne buuuty! <3
    już ja chcę je miec!!

    OdpowiedzUsuń
  10. okropne są te 1 buty !! łaaa!
    ale później jest już ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje Wam za komentarze i opinie;-)) przyznam, że byłam bardzo ciekawa jak odbierzecie te pierwsze buty. Dziękuję!;-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzroku nie moge oderwać od pierwszego zdjęcia:) Niezwykłe buty:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam na bieżąco i bardzo Wam za nie dziękuję;-))
Zapraszam częściej<3