piątek, 2 września 2011

Przyjaźń!.

Witajcie:) dziś tak jak już wcześniej obiecałam, mam dla Was efekty sesji zdjęciowej z moimi przyjaciółkami  :)
Ewę znacie z wcześniejszego posta, z naszego wspólnego pobytu w Krakowie:) Teraz pora, żeby przedstawić Wam Justynę- moją imienniczkę ;) Poznałyśmy się na kursie rysunku i malarstwa ;) łączy nas nie tylko miłość do sztuki ale przede wszystkim do zakupów- szczególnie tych w SH :D Ona- miłośniczka ubrań w grochy!
Dziś studiuje w Olsztynie i rozwija swoje artystyczne umiejętności :) :) :) Teraz niestety,rzadko udaje nam się spotkać we trzy :(  dlatego tym razem postanowiłyśmy upamiętnić ten dzień! Zdjęcia wykonał nasz przyjaciel Grzesiu- dziękujemy ;)))









Ania (moja przyszła bratowa ;D); Ewa, Ja i Justyn :)
spódniczka- Carry
bokserka- H&M
okulary- six

(: Miłego dnia :)

xoxo
Failien

3 komentarze:

  1. I love the photos, you all look super cute :)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No no ;-) Oby tak było zawsze ;-0 To kiedy, kolejna sesja? Tym razem będzie zmiana klimatu, albo raczej pory roku ;-) Dziękuję Kochane!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie blog prowadzisz :) Zapraszam do mnie ! :) www.daajaA.blogspot.com
    Zachecam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam na bieżąco i bardzo Wam za nie dziękuję;-))
Zapraszam częściej<3