piątek, 26 sierpnia 2011

Witajcie :)))

   Część z Was niewątpliwie zdążyła mnie już poznać jako Dzej z bloga J&M jednak nasze drogi się rozeszły...
Emm pochłonęła bez reszty architektura i teraz skupia się tylko i wyłącznie na niej. Ja jednak chciała bym kontynuować prowadzenie bloga i nie zaprzepaszczać kontaktów jakie nawiązałam z innymi szafiarkami ;)
   Dla tych z Was które jeszcze mnie nie znają, przedstawię wam moją osobę... Mam na imię Justyna i w maju skończyłam 20 lat. z pochodzenia- Mazowszanka- obecnie studiuję w Krakowie :) ale nigdy nie wiadomo gdzie mnie los poniesie :))
Niepoprawna optymistka, szalona głowa z twardo postawionymi celami w życiu!
Kocha- Polskie Tatry, zapach kawy i experymenty modowe ;-)
Zdobywczyni skarbów w szafie babci :)
   Skąd Failien? to elfickie tłumaczenie mojego imienia, na które trafiłam przypadkiem i przyznaję, że bardzo mi się spodobało;)
   Postaram się w tym blogu pokazać, jak i zaciekawić Was moimi pasjami, zainteresowaniami. Znajdziecie w nim nie tylko fotografie moich stylizacji, ale również zdjęcia jakie wykonuje na sesjach dla moich przyjaciół, znajomych:) Aktualne nowinki ze świata designu, mody jak i informacje o konkursach:) Nie wątpliwie znajdziecie na nim moje wypróbowane przepisy kulinarne;]
 Z przyjemnością wystawię również zdjęcia Waszych stylizacji, jeśli będziecie chciały pokazać je na moim blogu :)
   Przeczytacie na nim o wszystkim co dotyczy kobiet: porady, opinie kosmetyczne- o produktach jak i o gabinetach, salonach sprawdzonych przeze mnie i moje koleżanki :)

Mam nadzieję, że każda z Was znajdzie tu coś dla siebie :-)


Miłego dnia! ;)

1 komentarz:

  1. Ja już znalazłam coś dla siebie ;-0 Nie ma co udało się nam to zdjęcie. Świetna modelka i fajny fotograf ;-) Hmm... a gdybyś znalazła tłumaczenie mojego imienia, to byłabym wdzięczna ;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam na bieżąco i bardzo Wam za nie dziękuję;-))
Zapraszam częściej<3