poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Nowa Miss.

Prawie cały dzień drogi pociągiem :( ale nareszcie dojechałam;)) Co do tematu dzisiejszego postu- nie jest przypadkowy- ponieważ wybory Miss odbyły się w moim rodzinnym mieście- w Płocku. I przyznam szczerze, że byłam obok amfiteatru z przyjaciółmi- ale ostatecznie zmieniliśmy plany na wieczór;) Jestem bardzo ciekawa waszych opinii odnośnie kandydatek no i oczywiście zwyciężczyni :)

Czekam na wasze wypowiedzi :)


Miss Polski Angelika Ogryzek







4- tą wicemiss została moja koleżanka z liceum- razem śpiewałyśmy w chórze ;)


zdjęcia ze strony www.pudelek.pl

6 komentarzy:

  1. Oo, to fajnie, że to jest twoje rodzinne miasto :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie nie podoba !! to nie uroda dla polki.


    dodaje do obserwowanych i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  3. jest ładna aczkolwiek mi nie przypadła do gustu.. no cóż : )

    pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję. :) dziękuję za polecenie, jeśli tylko będę miała okazję to wstąpię tam. :) i na pewni jest śliczne, jak całe niemcy! :)
    co do miss - jak zwykle mi się nie podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem ładna dziewczyna, taka słowiańska :)
    ciekawy blog, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam na bieżąco i bardzo Wam za nie dziękuję;-))
Zapraszam częściej<3